Ajatukset - Sold
19
page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19,page-parent,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri-ver-1.2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.3,vc_responsive

Ajatukset

Brand Compass esittely

Onko johdollanne yhteinen käsitys brändinne nyky- ja tavoitetilasta? Brand Compass on ketterä työkalu johtoryhmille ja hallituksille brändin suunnan määrittelemiseen ja kehityskohteiden tunnistamiseen.

Maailma, jossa jokainen on markkinoija -presentaatio

Markkinoinnin suurin muutosvoima on sen kokonaisvaltaistuminen. Kukaan ei voi enää tehdä työtään miettimättä sen vaikutuksia asiakkaan kokemukseen ja yrityksen brändiin.

 Kirjan ’Brändi & Business’ alkusanat

Vahvan brändin kolme tukijalkaa ovat onnistunut arvon tuottaminen, arvon kommunikoiminen ja arvon kotiuttaminen. Tämä johtaa siihen, että brändin kehittäminen on aina myös liiketoiminnan kehittämistä. Koko kirjan voit tilata Mainostajien Liiton verkkokaupasta 

Kuusi pointtia brändin erilaistamisesta

Erilaistuminen on brändin elinehto. Teoriassa tämän myöntävät kaikki, mutta käytännössä brändin rakentajan on joskus vaikea saada koko organisaatiolta sitoutumista erilaistumiseen tarvittaviin päätöksiin. Kokosimme tähän lyhyeen presentaatioon kuusi sivua, joista saattaa olla apua erilaistumisen tarpeen perustelemisessa.

MIKSI VAHVA BRÄNDI ON AVAIN PAREMPAAN KANNATTAVUUTEEN?

Yrityksellä on pelkistäen valittavana kolme mallia tuotteiden ja palveluiden hinnoitteluun: kustannukset plus kate, kilpailuhinnoittelu ja arvohinnoittelu. Vain arvohinnoittelu takaa, että markkinalta kotiutetaan kaikki...